ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

لمنیت دندان بدون تراش چیست + فرق بین کامپوزیت و سرامیک


لمینت یک زیبای است  عوامل مختلفی بر هزینه مصرف تأثیر می گذارد. یکی از بزرگترین تأثیرات روی هزینه لمینت، مواد استفاده شده در لمینت است مثلا هر چه مواد بیشتری نیاز داشته باشید، گران تر است لمینت عمدتا برای زیبایی بیشتر دندان های بالا و پایین استفاده می شود اگر میخواهید هزینه کمتری کنید باید به سراغ کامپوزیت بروید چون هم سریع تر و در یک جلسه قرارد اده میشود و هم مقرون به صرفه میباشد البته عمر کمتری هم دارد.



فرق بین لمینت دندان و کامپوزیت دندان چیست




فرق بین لمینت دندان و کامپوزیت دندان چیست:


کامپوزیت دندان  و لمینت دندان هر دو برای دندانپزشکی زیبایی در نظر گرفته شده اند  هر یک از این درمان ها، یک لایه نازک بر روی دندان ها قرار می گیرد  و رنگ، اندازه و شکل دندان ها را تغییر می دهد. تفاوت بین روکش های دندانی و لمینت ها در مواد است. این تفاوت ها باعث می شود که مراحل درمان و ماهیت هر درمان متفاوت باشد. در جلسه معاینه، دندانپزشکی، ارتباط بین دندان های بالا و پایین و رابطه بین دندان ها و فرم صورت به دقت بررسی می شود تا امکان سنجی این روش ها برای بیمار مشخص شود. یکی یا هر دوی این درمان ها برای بیمار امکان پذیر است. گاهی اوقات قبل از کامپوزیت یا لمینت دندان، جراحی اولیه روی یک یا چند دندان که در لبخند دیده می شود (مثل  لثه) مورد نیاز است. گاهی وقتا به هیچ یک از این درمان ها نیاز ندارید ومثلا  به درمان ارتودنسی نیاز داشته باشد مخصوصا انهایی که دندان کج دارند.



ایا راهی است با هزینه کم لمینت بخریم



ایا راهی است با هزینه کم لمینت دندان بخریم :


هر چند ما پیشنهاد میکنیم در صورتی که هزینه لمینت دائمی را دارید از این نوع زیبایی استفاده کنید اما اگر توانایی انجام هزینه آن را ندارید باید به سمت زیبایی های ارزان قیمت بروید البته لمینت هایی مثل سرامیک و کامپوزیت دائمی نیست و امکان اسیب رسیدن به آنها وجود دارد که باید دوباره هزینه نمایید اما نوعی لمینت متحرک دندان  وجود دارد به اسم اسنپ اسمایل که هم میتوانید با هزینه کمی در حد مواد غذایی از فرشگاه اینترنتی تهیه نمایید و برای خود موقتا روکش لمینت بسازید اما اگر باز هم توانایی هزینه کردن بالای شش میلیون را دارید میتوانید از اسنپ اسمایل دندانپزشکی استفاده بفرمایید.




مراقبت های بعد از لمینت دندان



مراقبت های بعد از لمینت دندان :


هر چند لمینت دندان باعث زیبا شدن و کیوت شدن دندان میشود اما باید بهداشت را رعایت کنید مقلا اگر مسواک نزنید و دندان خود را به حال خود راه نمایید بعد مدتی دندان پوسیده میشود و لمینت هم ازبین خواهد رفت با پوسیده شدن دندان اما شما با رعایت کامل دندان و استفاده منظم از مسواک نخ دندان و دهان شویه و چکا ب منظم عمر لمینت را افزایش بدهید چون بر خلاف اسنپ اسمایل که لمینت متحرک است اما لمینت های دادمی به دندان چسب داده میشوند و قیمت بالایی دارند و اگر اسیب ببنید باید هزینه دوباره انجام بدهید موارد بعدی نجویدن غذای سفت است یا دندان های خود روی هم فشار ندهید از همه مهم تر مواد غذایی که رنگ دانه دارند باعث تغیییر رنگ لمینت میشوند پس بهتر است بعد استفاده از این غذاها مسواک بزنید یا مورد دیگر مثلا به باشگاه میروید ازم محافظ دندان استفاده نمایید. 





لمینیت بدون تراش چیست :


این لمینت به قدری نازک هستند که مینای دندان نیازی به تراشیدن ندارد. از آنجایی که لمینت های فوق نازک در ایران ساخته نمی شوند، رنگ ها و فرمت های انتخابی باید از طریق آزمایشگاه به نمایندگان کشورهای همسایه منتقل شود و ساخت آنها حدود سه تا چهار هفته زمان می برد. از آنجایی که مینای دندان در این روش تراشیده نمی شود، بیمار نیازی به استفاده از لایه موقت ندارد. در جلسه دوم تقریباً یک ماه پس از کاشت دندان، دندان ها لمینت می شوند اما اکر به دنبال لمینت های بدون هیچ تراش و چسبی باشید باید اسنپ اسمایل را تجربه کنید این نوع زیبایی چند سالی است وارد دنیای لمینت شده که به نام اسنپ اسمایل شناخته میشود و میتوانید در دندان پزشکی ان را انجام بدهید و به صورت یک روکش موقت است و به سادگی روی دندان شما قرار میگیرد 






لمینت  دندان سرامیکی چیست :


لمینت سرامیکی دندان یک لایه بسیار نازک است که برای جلوگیری از آسیب در تمام طول دندان اعمال می شود. به طور کلی تا حد امکان از ضربه جلوگیری می کند، زیبایی دندان ها را بهبود می بخشد و طول عمر بسیار بالایی دارد که بسته به مدل فعلی بین 14 تا 20 سال تخمین زده می شود. با این حال، دلیلی وجود ندارد که فقط به دلیل استفاده از لمینت سرامیکی، بهداشت دهان را کنار بگذارید. و به طول عمر دندان های شما کمک می کند، به شما اعتماد به نفس می دهد و به شما کمک می کند همیشه از خوردن با دندان های طبیعی خود لذت ببرید.



آیا لمینیت  کردن دندان‌ را خراب خواهد کرد




آیا لمینیت  کردن دندان‌ را خراب خواهد کرد :


نخیر دنذا شما فقط کمی تراش میخورد مثا  اگر تشخیص دندانپزشک محترم شما  شما که لمینیتی که انتخاب کردید مناسی برای شما نبشاد ، او گزینه های  مثل  روکش کامپوزیت، پیوند دندان، ارتودنسی، سفید کردن دندان  را  جلو پای شما خواهد گذاشت اما در کل دندان شما تراش کمی خواهد خورد و این بستگی داره چه جنسی از ونیر دندان را انتخاب میکنید.




لمینیت بدون تراش چیست ایا لمینت دندان را خراب میکند



جمع بندی :


با افزایش علاقه مردم به زیبایی، دندانپزشکی ترمیمی توجه ویژه ای به مواد و ترمیم های همرنگ دندان دارد. بیماران امروزی علاوه بر زیبایی دندان های قدامی، خواهان ترمیم های زیبا در نواحی نامحسوس و خلفی نیز هستند. لبخند زیبا تاثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد دارد و یکی از راه های زیباسازی لبخند لمینت است. با یک لایه نازک روی سطح، دندان ها قرار می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد