ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

قیمت لمینت دندان قسطی چنده +لمینت بخریم که گرانه یا کامپوزیت که ارزانه

یکی از شناخته شده ترین فرآیندهای طراحی لبخند، لمینت دندان است. در این مقاله به بررسی قیمت لمینت دندان و عوامل موثر بر قیمت تمام شده لمینت دندان می پردازیم. همچنین اگر در مورد هزینه لمینت دندان کنجکاو هستید، این مقاله را بخوانید تا پاسخ سوالات خود را بیابید. با این حال، هزینه متوسط ​​هر ورق لمینت دندان تقریباً سه میلیون است.



قیمت لمینت دندان قسطی چنده




قیمت لمینت دندان قسطی چنده :

برای نصب لمینت اقساطی ابتدا هزینه نهایی لمینت دندان مشخص می شود و طبق توافق طرفین پرداخت به صورت اقساطی طی 1 تا 12 ماه انجام می شود.

قیمت لمینت دندان برای هر فک چقدره:

قیمت هر فک بسته به تعداد لمینت مورد نیاز و نوع آن فرق دارد  لمینت هر فک به صورت حدودی بین 15.000.000 الی 40.000.000 تومان می باشد.لمینت کامل دندان ه به طور حدودی مبلغ 20.000.000 الی 90.000.000  تومان می باشد.




لمینت بخریم که گرانه یا کامپوزیت که ارزانه :


لمینت دندان  در لابراتور به طور سفارشی ساخته یمشود  و از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و به همین علت لمینت هزینه بیشتری دارد  البته اگر فعلا پول ندارید میتوانید کامپوزیت کنید اما عمر کمتری دارد و معمولا کامپوزیت هم مشکلی ندارد فقط همان طور که اشاره شد طول عمر کمتری دادر و حتما رنگی را انتخاب کنید که وقتی میخندید خیلی مصنوعی نباشد چون برخی ها انقدر رنگ را مصنوعی و حتی سفید انتخاب میکنند که اصلا روی صورت آنها جلوه خوبی ندارد 


چرا قیمت لمینت همه جا فرق دارد




چرا قیمت لمینت همه جا فرق دارد :


تفاوت در لابراتور، میزان تخصص دکتر و نوع جنس لمینت دندان می باشد میباشد  گرانترین لمینت دندان  Top emax است که قیمت بهترین لمینت دندان به ازای هر واحد 10.000.000 تومان به همراه  گارانتی می باشد. ارزان ترین لمینت دندان با کیفیت لمینت زیرکونیا است و هزینه هر واحد آن 2.800.000 تومان می باشد.



جمع بندی :

، نصب لمینت دندان  شبیه چسباندن ناخن مصنوعی میباشد یعنی باید ابتدا یک لایه نازک برای دندان ساخته میشود و بعد با چسب مخصوص روی دندان چسب داده میشود و معمولا اگر بهداشت رعایت شود و فشار الکی روی دندان نباشد و دندان طبیعی شما هم همیشه سالم باشد مشکلی نخواهید داشت.