ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

لمینت دندان ایمکس چیست+ خصوصیات و مزایا

لمینت دندان  یک درمان زیبایی شناته میشود که  بر روی قسمت های نمایان جلویی یا پایینی فرد چسبانده میشود تا بدین وسیله  عیوب دندانها رو پوشش خواهد داد از انجایی که  لمینت دندان سرامیک یا کامپوزیت میتواند اصلاح مشکلات سایز، بد رنگی را حل کند  پس  کاربردی ترین  راه برای رفع  اصلاح طرح لبخند لقب گرفته است.



لمینت دندان  ایمکس چیست+ خصوصیات و مزایا




لمینت دندان  ایمکس چیست:

 ایمکس بدون تراش است یعنی برای نصب آن بر روی دندان نیازی به تراشیدن دندان نمیباشد.جنس آن سرامیک شیشه ای است از همه مهم تر دارای طول عمر بالایی نسبت به بقیه است  که ظاهری  و شفافیت بسیار بالایی دارد از همه مهم تر شما قبل انجام این نوع زیبایی میتوانید رنگ و سایه این نوع لمینت  انتخاب  بفرمایید.یعنی دستتان باز است  بعد پزشک دندان شما را بررسی خواهد نمود تا اطمینان حاصل کند که شما کاندید نصب لمینت هستید یا خیر چون قبل انجام زیبایی دندانی باید قبلش دندان شما کاملا سالم باشد و اگر مشکلی بود باید رفع شود.



لمینت دندان  ایمکس چیست+ خصوصیات و مزایا



لمینت دندان برای چه مردان و زنانی مناسب است :

لمینت  بدرنگی یا نامنظمی دندان را درمان اساسی میکند و لبخند زیبایی را به همه مردم کره زمین هدیه میدهد. مثلا

افرادی که می خواهد بدرنگی دندان های خود را بپوشانندانهایی که دارای نامنظمی کمی دندان می باشند اشخاصی که قصد تغییر سای دندان های خود را دارند.یا دوست دارند لبخند کیوت در حد لالیگا داشته باشند (مزاح) و انهایی که تمایل داند طول تاج دندان خود  را افزایش دهند.



جمع بندی :

بدون شک شمایی که به دنبال لمینت هستید میدانید لبخند یکی از اجزای مهم صورت و زیبایی میباشد. لمینت دندان طرح لبخند بیمار را ملزم می کند که زیباترین طرح لبخند را زمانی داشته باشد که اندازه و رنگ دندان ها و تناسب صورت کاملاً متعادل باشد.برای رسیدن به هماهنگ ترین طرح لبخند، باید همه عوامل را در نظر گرفت: فاصله و تناسب لثه ها، دندان ها و رنگی که به بهترین وجه با پوست صورت می آید. هرچه این نسبت را با دقت بیشتری رعایت کنید، لبخندتان زیباتر و طبیعی تر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد