ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

ظاهر دندان پوسیده لمینت شده لمینیت بدون تراش 2024

مراقبت + علت خراب شدن دندان از ریشه چیست لمینت سرامیکی بدون تراش بریج روکش دندان بدون تراش مرداد ماه 1402

ظاهر دندان های شما عزیزان نشان میدهند چقدر به فکر انها هستید

در حالی که انسان ها به طور کلی موجودات نرم و لطیفی هستند، برخی از قسمت های ما جامدتر هستند. آیا می‌دانستید که دندان‌ها سخت‌ترین و مقاوم‌ترین قسمت بدن ما هستند؟ در واقع، شکستن یک استخوان راحت تر از تراشیدن یا شکستن دندان است. دندان‌های ما می‌توانند مجازات‌های زیادی را متحمل شوند، اما یک هشدار وجود دارد - زمانی که آسیب ببینند دیگر نمی‌توانند دوباره رشد کنند. این باعث می شود که آنها از استخوان ها متفاوت باشند که می توانند پس از شکستن بهبود یابند. حتی شکستگی های شدید که در آن استخوان به طور کامل از وسط شکسته شده است، اگر درست تنظیم شوند، در نهایت بهبود می یابند. اما هنگامی که دندان خود را تراشیدید، آن جا باقی می ماند،قسمت سخت دندان های ما به مینای دندان معروف است. دندان های ما با وجود سفت و سفید بودن، استخوان نیستند، زیرا استخوان ها از ماده متفاوتی ساخته شده اند. اما علیرغم اینکه دندان های ما چقدر سخت هستند، داخل آن ها نرم است. در واقع، در داخل مینای دندان، هر دندانی دارای یک مرکز عصبی ملایم است - به همین دلیل است که دندان‌های شما گاهی اوقات ممکن است واقعاً آسیب ببینند!



ظاهر  دندان های شما عزیزان  نشان میدهند چقدر به فکر انها هستید



دندان های شما عزیزان  نشان میدهند چقدر به فکر انها هستید:

اگر قبلاً نمی دانستید، دندان های شما به اندازه اثر انگشت شما منحصر به فرد هستند - هیچ کس دیگری در کل کره زمین مانند شما طرح دندانی را ندارد، و اگر اثر انگشت برای انجام این کار کافی نباشد، اغلب از دندان ها برای شناسایی اجساد متوفی استفاده می شود. کار. درست است، جایی بیرون، شما یک سابقه دندانپزشکی دارید، و همیشه بخشی منحصر به فرد از هویت شما خواهد بود.اما جدای از آن، دندان های شما در واقع می توانند داستان های بسیار بیشتری را بیان کنند. دندان ها بسیار شبیه به یک رکورد باستان شناسی از زندگی یک فرد هستند - محل قرارگیری، سلامت و بافت آنها می تواند چیزهای زیادی در مورد نحوه زندگی یک فرد بگوید.جزئیات کوچک زیادی در دندان های کسی وجود دارد. متخصصان معمولاً می‌توانند از طریق دندان‌ها منطقه عمومی محل زندگی یک فرد، مدت زمانی که زنده بوده، نوع رژیم غذایی او و چه نوع بیماری‌هایی که ممکن است داشته یا نداشته باشند را استنباط کنند. داستان‌هایی که دندان‌ها می‌توانند به ما بگویند برای کسانی که سعی می‌کنند گذشته را رمزگشایی کنند، جذاب و بسیار مفید است - به‌ویژه که دندان‌ها پس از فوت شخصی در وضعیت نسبتاً خوبی باقی می‌مانند.


ظاهر  دندان های شما عزیزان  نشان میدهند چقدر به فکر انها هستید




بریس ها در کشورهای دیگر :

آیا تا به حال از گرفتن بریس عصبی شده اید؟ آیا تا به حال احساس کرده اید که ممکن است بر کیفیت لبخند شما تأثیر بگذارند؟ در فرهنگ پاپ ایالات متحده، بریس‌ها اغلب بیشترین شوخی‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، به‌ویژه چند دهه پیش که توهین‌هایی مانند «صورت پرانتزی» در حیاط مدرسه پرتاب می‌شد. در حالی که امروزه براکت‌ها به طور قطع رایج‌تر شده‌اند - تا جایی که بیشتر مردم حتی واقعاً به آنها فکر نمی‌کنند - به نظر می‌رسد که در سایر مناطق جهان، بریس‌ها واقعاً جالب هستند. در واقع آنقدر جالب است که موجی از نوجوانان در حال تقلا برای به دست آوردن موارد جعلی هستند.در بسیاری از کشورهای آسیای جنوب شرقی، بریس‌ها به یک پدیده سبک در بین جوانان تبدیل شد و برای مدتی علاقه به بریس‌های تقلبی وجود داشت. درست است - نوجوانانی در همه جا بودند که آگاهانه تصمیم می گرفتند که بریس های مصنوعی را در دهان خود بگذارند، حتی اگر نیازی به آنها نباشد. درست مانند استفاده از عینک زمانی که بینایی عالی دارید، این کاری بود که نوجوانان برای خونسردی انجام می دادند. اگر قرار است به زودی بریس‌ها را بگیرید، یا نوجوانی دارید که می‌خواهد آن‌ها را نصب کند، شاید سفری به سنگاپور داشته باشید.



ظاهر  دندان های شما عزیزان  نشان میدهند چقدر به فکر انها هستید



یک حقیقت خفن گمراه کننده در مورد دندان ها این است که نگرانی های دندانی ما در حال حاضر جدی تر از همیشه است. این تا حدی درست است انسان‌های امروزی بیش از هر نسل قبلی شکر مصرف می‌کنند. در واقع، این احتمال وجود دارد که مصرف شکر در چند نسل اخیر بیشتر از مجموع بقیه تاریخ بشر باشد. شکر یکی از موذی‌ترین تهدیدها برای سلامت دندان است، بنابراین بله، دندانپزشکان رایج‌تر از همیشه هستند.



ظاهر  دندان


اولین دندانپزشک شناخته شده به پنچ هزار سال قبل از میلاد مسیح در فرهنگ مصر باستان بازمی گردد. بسیاری از فرهنگ‌های باستانی سلامت دندان‌ها را آزمایش کردند و تعدادی از آن‌ها خمیر دندان ابتدایی ایجاد کردند. در حالی که در روزهای مدرن با خطرات بسیار بیشتری برای سلامتی خود مواجه هستیم، عواقب سهل انگاری دندان همیشه وجود داشته است.وقتی صحبت از دوران مدرن شد، ما آن را بهتر از همه در گذشته دریافت کرده‌ایم، با تعداد باورنکردنی محصولات خمیردندان مؤثر در بازار. ما به معنای واقعی کلمه سلامت دندان را به یک علم کاهش داده‌ایم و خمیردندان در حال بهتر شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد